کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی‌دزدی، حتی در واتیکان! پاپ هم فوتبال دوست دارد؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ دانلودهای غیر قانونی و نرم‌افزارهای کرک‌شده، که به پدیده‌ای کاملاً روزمره تبدیل شده، تا چه اندازه به کمپانی‌های سازنده برنامه و بازی ضرر مالی می‌زند؟

علی‌رغم تلاش‌های مداوم، دانلود غیر قانونی نرم‌افزارها و سرقت اینترنتی همچنان ادامه دارد. روش‌های جلوگیری تا کنون شامل شکایت از سایت‌های اشتراک‌گذاری فایل، جلوگیری از دسترسی افراد به این سایت‌ها با همکاری شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و برخی روش‌های دیگر بوده است. برخی کمپانی‌ها هم وقت خود را به بررسی دانلودهای غیر قانونی اختصاص می‌دهند تا ارزیابی کنند که این سرقت‌ها چه اندازه به آن‌ها ضرر می‌زند.

کمپانی انگلیسی «اسپورتس اینتراکتیو» بلافاصله پس از عرضه بازی «مدیر فوتبال 2013» در نوامبر 2012 دست به یکی از این بررسی‌ها زد. این بازی در ماه مه امسال کرک و به سرعت نسخه‌های کرک‌شده آن به اینترنت سرازیر شد. اگر چه سازنده بازی نمی‌توانست از پخش شدن بازی در اینترنت جلوگیری کند، اما توانست ردیابی کند چه افرادی از این نسخه‌ها استفاده می‌کنند.

 

به گزارش سایت «ام‌سی‌وی»، نقصی در کرک وجود داشت که کمپانی بازی‌ساز را قادر می‌ساخت تا آدرس آی‌پی همه افرادی را ببیند که نسخه‌های کرک‌شده را دانلود می‌کردند، و اطلاعاتی درباره محل بازی و حتی تعداد دفعات اجرای بازی را در اختیار سازنده قرار می‌داد.

معلوم شد که این بازی 10.1 میلیون بار دانلود شده و بیش‌ترین تعداد دانلود یعنی 3.2 میلیون در چین، رتبه بعدی 1.05 میلیون در ترکیه و رتبه بعد هم 780 هزار دانلود در پرتغال بوده است. حتی یک دانلود هم در واتیکان انجام شده بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ «مایلز جیکوبسون» مدیر استودیوی اسپورتس اینتراکتیو، تخمین زده که 1.74 درصد از افرادی که نسخه کرک‌شده را دانلود کرده‌اند، اگر کرکی عرضه نمی‌شد، بازی را می خریدند؛ بنابراین تأثیر مالی دانلودهای غیر قانونی، حداقل در این مورد، آن‌قدر هم که عددی بزرگ مثل 10.1 میلیون نشان می‌دهد، شدید نیست. با این وجود، 1.74 درصد هم یعنی 176 هزار نسخه کم‌تر به فروش رسیده و در نتیجه سازنده حدود 3.7 میلیون دلار ضرر کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17869 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/26 تعداد مشاهده: 1753
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1392/08/26 22:47
کشور واتیکان کلا 800 نفر جمعیت داره اون یک نفر برای بقیه کپی کرده :D